Kütahya’da Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince uygulama noktasında durdurulan otobüste uyuşturucuyla yakalanan 2 yolcu gözaltına alındı.
İl Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüklerince yapılan çalışmalar çerçevesinde, uygulama noktasında durdurulan otobüsteki H.G ve H.D isimli şahısların yapılan kontrollerinde, bonzai yapımında kullanılan ve piyasa değeri 5 Milyon 370 bin TL olan 4,48 gram sentetik kannabinoid ham maddesi, 7 adet 65 mililitre aseton, 41 adet emdirilmeye hazır peçete, ayrıca 1,68 gram metamfetamin maddesi ele geçirildi.
Gözaltına alınan şüpheliler emniyetteki işlemlerinin ardından adli mercilere çıkarılacak. – KÜTAHYA
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026SPOR
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026GÜNDEM
15 Haziran 2026
1
Kars’ta SMA’lı Aleyna’nın annesinden yardım çığlığı
3873 kez okundu
2
Doğru emzirme yöntemleri nelerdir, sütün yettiği nasıl anlaşılır?
2420 kez okundu
3
Jennifer Lopez, tatilini Bodrum’da yapacak
1904 kez okundu
4
Taylor Swift yeni albüm planları için düğmeye bastığını sosyal medyadan duyurdu!
1864 kez okundu
5
Bu kış kombinlere doyacağınız onlarca model ve onlarca detay.
1822 kez okundu