Avrupa Futbolunun deneyimli teknik adamlarının Roberto Mancini, İtalya Milli Takımı’ndan ayrılışı ve Suudi Arabistan’a gidişi hakkında konuştu.
“ARTIK ARABİSTAN’A GİTMEM”
Roberto Mancini yaptığı açıklamada, “İtalya Milli Takımı’nın başındayken ayrılıp Suudi Arabistan’a gittim. Bir daha seçim yapmak zorunda kalırsam asla böyle bir karar almam. Kendi milli takımınıza teknik direktörlük yapmak en iyi iştir.” dedi.
“BENİ TANIYIN SONRA KONUŞUN”
“Formadan çok paraya önem verdiğiniz söyleniyor” sorusu üzerine deneyimli teknik adam, “Geçmişim ve başarılarım benim adıma konuşuyor zaten. Bilmeyenler önce beni tanısın, sonra konuşsun.” diye konuştu.
“TEKLİFLER GELECEK”
Geleceğiyle ilgili de konuşan Mancini, “Henüz hiçbir kulüp benimle iletişime geçmedi ama zamanla teklifler gelecek.” ifadelerini kullandı.
2023 yılının ağustos ayında İtalya Milli Takım Teknik Direktörlüğü görevini bırakan Mancini, Suudi Arabistan milli takımının başına geçti. İtalyan teknik adam, 2024 yılının ekim ayında Arabistan’dan ayrıldı.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Ara transfer dönemi transferleri: 2025 sezonu devre arasında atılan tüm imzalar
2144 kez okundu
2
Sivasspor – Beşiktaş maçında korkutan sakatlık! Hastaneye kaldırıldı
1553 kez okundu
3
Neuer, Bayern’le 2026’ya kadar uzattı
1530 kez okundu
4
Milan Skriniar: Fenerbahçe kararımda ne kadar haklı olduÄumu görüyorum
1187 kez okundu
5
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1184 kez okundu